» Aktualności
» Dokumenty
» NAUCZANIE ZDALNE
» Pedagog radzi
» W szkole
» Wirtualna świetlica
» REKRUTACJA
» 100 lat stawiszyńskiej szkoły
» Motyli Wolontariat
» Niepodległej
» Sport
» Nauczyciele
» Projekt - CSW2020 -ULI- Cyberkids /SP Stawiszyn
» Uczniowie
» Osiągnięcia
» Projekty edukacyjne
» Samorząd Uczniowski
» Tu byliśmy
» Festyny szkolne
» Informacje dla uczniów ósmej klasy SP
» Biblioteka
» Szkoła bez przemocy
» Szkoła humanitarna
» Outdoor
» Hala sportowa
» Rada Rodziców
» Erasmus Plus 2016
» Erasmus Plus 2019
» Biuletyn Informacji Publicznej
» Polityka prywatności
















































.::Zespół Szkół::.
w Stawiszynie
62-820 Stawiszyn
Szkolna 8





» Aktualności » REKRUTACJA » Niepodległej » Sport » Uczniowie » Osiągnięcia » Outdoor » Erasmus Plus 2016
 START > Aktualności > Rok Szkolny 2014/2015 > W co grają stawiszyńscy gimnazjaliści?

W co grają stawiszyńscy gimnazjaliści?


W dniu 13 marca 2015r. uczniowie trzecich klas Gimnazjum im. Polskich Olimpijczyków w Stawiszynie uczestniczyli w atrakcyjnych zajęciach z doradztwa zawodowego. Pani Milena Wróbel, reprezentująca Wielkopolską Izbę Rzemieślniczą w Poznaniu oraz Doradztwo Społeczne i Gospodarcze, przedstawiła uczniom grę interaktywną „Praca czeka w rzemiośle”. Gra ta w atrakcyjny sposób przybliżyła gimnazjalistom specyfikę różnych zawodów, co z pewnością korzystnie wpłynie na ich wybór dalszej nauki w szkołach ponadgimnazjalnych. Uczniowie biorący udział w grze dowiedzieli się wielu ciekawostek o zawodach, używanych w nich narzędziach i charakterze dalszej pracy. Dużo emocji wzbudziła wśród nich punktacja, gdyż w porównaniu z innymi szkołami w Wielkopolsce, zdobyli bardzo dobre wyniki, wykazując się dużą wiedzą o zawodach rzemieślniczych i kształceniu zawodowym. W nagrodę uczniowie otrzymali kolejne gry multimedialne „E-rzemieślnik”, która przypomina grę planszową oraz „Miliard w rozumie” to quiz, w które będą grać pod kierunkiem doradcy zawodowego pani Agnieszki Roszak-Janowskiej.







Zapoznaj się z naszą polityką prywatności