» Aktualności
» Dokumenty
» NAUCZANIE ZDALNE
» Pedagog radzi
» W szkole
» Wirtualna świetlica
» REKRUTACJA
» 100 lat stawiszyńskiej szkoły
» Motyli Wolontariat
» Niepodległej
» Sport
» Nauczyciele
» Projekt - CSW2020 -ULI- Cyberkids /SP Stawiszyn
» Uczniowie
» Osiągnięcia
» Projekty edukacyjne
» Samorząd Uczniowski
» Tu byliśmy
» Festyny szkolne
» Informacje dla uczniów ósmej klasy SP
» Biblioteka
» Szkoła bez przemocy
» Szkoła humanitarna
» Outdoor
» Hala sportowa
» Rada Rodziców
» Erasmus Plus 2016
» Erasmus Plus 2019
» Biuletyn Informacji Publicznej
» Polityka prywatności
















































.::Zespół Szkół::.
w Stawiszynie
62-820 Stawiszyn
Szkolna 8





» Aktualności » REKRUTACJA » Niepodległej » Sport » Uczniowie » Osiągnięcia » Outdoor » Erasmus Plus 2016
 START > Osiągnięcia > Pakiet wrześniowy

W okresie od września 2006 do czerwca 2007 uczniowie gimnazjum brali udział w projekcie edukacyjnym Pakiet Wrześniwy. Bezpłatne zajęcia odbywały się w każdy piątek na ósmej godzinie lekcyjnej. W programie wzięli udział 18 uczniów II i III klas gimnazjum

IIA:

Paulina Greska

Milena Włodarczyk

Karolina Brzeszczyńska

Aneta Czerniak

Marta Ligocka

Daniel Charaś

Joanna Włodarczyk

IIB:

Bartłomiej Pilarski

Adam Hofman

Norbert Przygodzki

Magdalena Kuświk

Karolina Kujawa

Klaudia Kłodzińska

Bartłomiej Jabczyński

Magdalena Gostyńska

Marlena Garncarek

Weronika Jarmuszczak

Joanna Bresa

IIIC:

Damian Rutkowski.

 

Założenia programu:

  • nauka przedsiębiorczości w teorii (lekcje multimedialne) i praktyce (prowadzenie własnego miniprzedsiębiorstwa)
  • udział w ogólnopolskich konkursach z atrakcyjnymi nagrodami
  • poznawanie lokalnego środowiska – biznesowego
  • przeprowadzanie ankiet, spotkania się z lokalnymi przedsiębiorcami, specjalistami
  • odkrywanie Internetu jako źródło informacji i komunikacji

Lekcje przeprowadzane były w oparciu o bezpłatne programy multimedialne dostarczone przez Fundację Komandor – koordynatora projektu. W czasie zajęć młodzież uzyskała niezbędne informacje dotyczące mechanizmów działania wolnego rynku i stosowała je w praktyce, poznaje zagadnienia ekonomiczne, sposoby i metody prowadzenia działalności gospodarczej. Uczniowie w trakcie zajęć:

-założyli swoje miniprzedsiębiorstwo o nazwie ‘SchoolTECH’, opracowali logo firmy http://www.miniprzedsiebiorstwo.pl/?akcja=mp/784

-opracowali misję firmy i ustalili strukturę przedsiębiorstwa (wybór prezesa, dyrektorów, specjalistów itd.)

-zapoznali się z podstawowymi informacjami dotyczącymi kadr i płac, ubezpieczeń, podatków, księgowości

-poznali mechanizm działania popytu, podaży i ceny

-zapoznali się z działaniami marketingowymi, tworząc plan kampanii promocyjno reklamowej

-zdecydowali o profilu działalności firmy, wprowadzając do sprzedaży artykuły szkolne i biurowe, które następnie były sprzedawane przez sklep internetowy przedsiębiorstwa.

Wszytkie działania miały charakter edukacyjny; umowy kredytowe, rachunki nie posiadały mocy prawnej

Opieką i szkolną koordynacją programu zajmował się Przemysław Jarzębski

 

 

 





Zapoznaj się z naszą polityką prywatności