» Aktualności
» Dokumenty
» NAUCZANIE ZDALNE
» Pedagog radzi
» W szkole
» Wirtualna świetlica
» REKRUTACJA
» 100 lat stawiszyńskiej szkoły
» Motyli Wolontariat
» Niepodległej
» Sport
» Nauczyciele
» Projekt - CSW2020 -ULI- Cyberkids /SP Stawiszyn
» Uczniowie
» Osiągnięcia
» Projekty edukacyjne
» Samorząd Uczniowski
» Tu byliśmy
» Festyny szkolne
» Informacje dla uczniów ósmej klasy SP
» Biblioteka
» Szkoła bez przemocy
» Szkoła humanitarna
» Outdoor
» Hala sportowa
» Rada Rodziców
» Erasmus Plus 2016
» Erasmus Plus 2019
» Biuletyn Informacji Publicznej
» Polityka prywatności
















































.::Zespół Szkół::.
w Stawiszynie
62-820 Stawiszyn
Szkolna 8





» Aktualności » REKRUTACJA » Niepodległej » Sport » Uczniowie » Osiągnięcia » Outdoor » Erasmus Plus 2016
 START > Erasmus Plus 2016 > Wspólna międzynarodowa historia na ukończeniu …

Wspólna międzynarodowa historia na ukończeniu …

11 grudnia 2017r. przedstawiciele stawiszyńskiej szkoły wzięli udział w warsztatach, których celem było dopisanie kolejnej części wspólnej międzynarodowej historii (FIS) w ramach programu Erasmus+, realizowanego wspólnie ze szkołami w Portugalii i na Węgrzech.

Pisarskie zmagania zaczęliśmy od interaktywnej zabawy w formie testu stworzonego na kahoot.com ze znajomości dotychczas napisanej historii.

Potem, po wyjaśnieniu zasad, uczniowie przystąpili do pisania historii, pracując metodą projektu. Po kilku godzinach twórczej pracy powstały trzy historie. Kolejny etap to edycja tekstów i głosowane na najlepszą historię. Głosowanie było bardzo wyrównane, co świadczy o ogromnej kreatywności uczniów w tworzeniu opowiadań. Ostatecznie wyłoniono opowiadanie grupy I, które tym samym będzie częścią międzynarodowej wspólnej historii.

Wspólna historia powstaje na bazie trzech lektur czytanych przez uczniów w każdym z krajów uczestniczących w projekcie. Uczniowie najpierw napisali krótkie recenzje czytanych książek, potem dodali jedno zdanie z książki. Z puli 90 zdań  każda szkoła losowała 10 zdań, które trzeba było uwzględnić we wspólnej historii (www.eduless.net)

Warto nadmienić, że uczniowie napisali wstęp do historii razem, podczas październikowej wymiany na Węgrzech, a kolejne etapy powstają według harmonogramu w szkołach partnerskich.

Opiekę i wsparcie merytoryczne nad uczniami sprawowali: Przemysław Jarzębski – szkolny koordynator projektu  oraz Monika Malinowska – nauczyciel języka angielskiego




















Zapoznaj się z naszą polityką prywatności